MEER WAARDE UIT TIJD |
Wanneer je een klantwens indient op ons klantenportaal zijn er twee mogelijkheden.
Klantwens is akkoord
Wanneer de klantwens akkoord is dan zetten wij deze op onze klantwensen backlog. Op deze backlog verzamelen wij alle klantwensen die we de afgelopen jaren hebben ontvangen. Het kan zijn dat je klantwens al op ons backlog staat, dan voegen we de wensen samen.
We bekijken deze backlog regelmatig of er userstory’s zijn die we direct kunnen oppakken. Daarnaast is deze backlog de basis voor de lijst van klantwensen waar jaarlijks tijdens de klantendag op gestemd mag worden! Wanneer een ingediende klantwens in een nieuwe versie zit, krijg je bij de release ook een berichtje van ons zodat je weet dat je klantwens ook daadwerkelijk verwerkt is.
Klantwens is niet akkoord
Wanneer een klantwens niet akkoord is, kan dit twee oorzaken hebben.
Tim is standaard software, dat betekent dat alle aanpassingen die we doen in onze standaard terecht komen en we ook garanderen dat deze in toekomstige versies onderhouden worden. Is een aanpassing té specifiek of niet binnen de kaders van Tim passen dan kunnen we er voor kiezen om een wens niet op te nemen op onze backlog. Uiteraard gaan we dan wel graag in gesprek om te kijken hoe je verder op weg kunnen helpen binnen Tim met het issue waarvoor de klantwens ingediend werd.
Daarnaast kan het voorkomen dat er klantwensen ingediend worden voor functionaliteit die al in Tim bestaat of dat de gewenste feature op een andere manier binnen Tim opgelost kan worden. Dan is de klantwens dus niet akkoord, maar wordt je via support verder geholpen.