Wat betekenen de verschillende statussen van een supportmelding?

Voor het laatst bijgewerkt op: 3 januari 2023
Je bent nu hier:
Dit artikel kun je lezen in: 1 min

Wanneer een supportmelding in ons proces zitten kan een ticket een aantal statussen hebben. In dit artikel leggen we de verschillende statussen uit.

Ter beoordeling
Het ticket is ingestuurd en een van onze collega gaat het oppakken.

In behandeling
Het tickets is toegewezen aan een van onze collega’s. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie op je vraag.

Meer informatie nodig
We kunnen je vraag helaas niet direct beantwoorden. We hebben een reactie gestuurd met een verzoek om meer informatie.

Support
Deze status kan een aantal dingen betekenen:

  • Deze vraag kan op dit moment niet bij support beantwoord worden en is intern doorgestuurd naar een van onze collega’s voor beantwoording.
  • Er was extra informatie opgevraagd en die heb je ons toegestuurd.

Beoordelen
We hebben een antwoord op je vraag gegeven. In het antwoord kun je akkoord geven of toch nog een reactie toevoegen als dit antwoord niet toereikend is.

Afgehandeld
Het ticket is beantwoord en afgehandeld.

Vond jij dit artikel nuttig?
Nee 0

Contact met Aenova

Heb jij een algemene vraag, een persaanvraag of tips/suggesties om bij te dragen aan een gelukkige werkdag? Mail naar info@aenova.nl (of gebruik het contactformulier).


Telefoonnummer

015 – 213 61 44

Op werkdagen zijn wij beschikbaar tussen 09:00 en 17:00. 

E-mailadres