Hoe kan ik geregistreerde/verzonden uren wijzigen?

Voor het laatst bijgewerkt op: 11 januari 2024
Je bent nu hier:
Dit artikel kun je lezen in: minder dan een minuut

Nadat je uren geregistreerd/verstuurd hebt kun je deze zelf niet meer wijzigen, hiervoor moet eerst de registratiedatum terug gezet worden. Deze datum kan terug gezet worden door bijvoorbeeld een leidinggevende of de applicatiebeheerder van Tim.

Nadat de datum is terug gezet, kun je de uren die na deze nieuwe datum vallen weer wijzigen en opnieuw registreren/verzenden.

Wat je exacte registratiedatum is kun je terugvinden op verschillende plekken:

Tags:
Heb je je tijd goed besteed met dit artikel?
Nee 0 0 van de 0 vinden dat zij hun tijd nuttig hebben besteed aan dit artikel.
Kan je niet vinden wat je zoekt?
Vraag ons om een nieuw kennisbank artikel toe te voegen over jouw onderwerp.

Contact met Aenova

Heb jij een algemene vraag, een persaanvraag of tips/suggesties om bij te dragen aan een gelukkige werkdag? Mail naar info@aenova.nl (of gebruik het contactformulier).


Telefoonnummer

E-mailadres