Kennisbank

Hoe voeg ik een nieuw contactpersoon toe op het klantenportaal?

Voor het laatst bijgewerkt op: 3 januari 2023
Je bent nu hier:
  • Kennisbank
  • Hoe voeg ik een nieuw contactpersoon toe op het klantenportaal?
Dit artikel kun je lezen in: minder dan een minuut

Op het klantenportaal kun je zelf contactpersonen beheren. Dit betekent wanneer een collega ook toegang nodig heeft tot het klantenportaal je dit helemaal zelf kunt regelen.

Ga naar Mijn gegevens > Contactpersonen en klik op “Nieuw contactpersoon”.

Vul hier vervolgens de nieuwe contactpersoon toe door alle gegevens in te vullen. Binnen het klantenportaal kennen we twee rollen. Bekijk hier welke rechten bij welke rol horen.


Het veld voor “E-mail portaltoegang” wordt pas beschikbaar wanneer er een keuze is gemaakt voor een autorisatierol.


Na het toevoegen van de nieuwe contactpersoon krijgt deze persoon automatisch een e-mail met instructies voor inloggen.   

Heb je je tijd goed besteed met dit artikel?
Nee 0 0 van de 0 vinden dat zij hun tijd nuttig hebben besteed aan dit artikel.
Kan je niet vinden wat je zoekt?
Vraag ons om een nieuw kennisbank artikel toe te voegen over jouw onderwerp.

Contact met Aenova

Heb jij een algemene vraag, een persaanvraag of tips/suggesties om bij te dragen aan een gelukkige werkdag? Mail naar info@aenova.nl (of gebruik het contactformulier).


Telefoonnummer

E-mailadres