Hoe dien ik een supportmelding in?

Voor het laatst bijgewerkt op: 30 december 2022
Je bent nu hier:
Dit artikel kun je lezen in: 1 min

Log in op het klantenportaal met je inloggegevens.

Je komt binnen op Dashboard met alle voor jou beschikbare informatie & mogelijkheden. Om een support-melding te doen klik je op:

Je bent nu op het Support Dashboard met de mogelijkheid om:

  • Een supportmelding te doen
  • Een klantwens in te dienen
  • Een licentie aan te vragen

Ook die je hier je alle supportmeldingen die vanuit jouw account gedaan hebt.

Om een nieuwe supportmelding te doen klik je op:

Als je hier op klikt kun je een nieuwe melding aanmaken via het volgende scherm:

  • Kies een duidelijke titel
  • Vul de vragen in de toelichting zo goed mogelijk in
  • In het veld betreft kies je het onderwerp waar je melding over gaat
  • Voeg een bijlage zoals een logbestand, of screenshot toe

Wanneer je op indienen klikt wordt de vraag naar Aenova toegestuurd en krijg je jouw ingediende melding te zien.

Je ziet hier de status van de melding (In behandeling) en je kunt zelf nog een reactie toevoegen. Wanneer je terug gaat naar het Support Dashboard zie je daar je melding ook direct terug in het overzicht.

Wanneer er een reactie van Aenova komt zie je dit hier weer terug. Heb je nog aanvullende informatie of vragen hebt, kun je die zelf aan je melding toevoegen.

Vond jij dit artikel nuttig?
Nee 0

Contact met Aenova

Heb jij een algemene vraag, een persaanvraag of tips/suggesties om bij te dragen aan een gelukkige werkdag? Mail naar info@aenova.nl (of gebruik het contactformulier).


Telefoonnummer

015 – 213 61 44

Op werkdagen zijn wij beschikbaar tussen 09:00 en 17:00. 

E-mailadres