Wat zijn de rechten van de verschillende rollen op het klantenportaal?

Voor het laatst bijgewerkt op: 3 januari 2023
Je bent nu hier:
Dit artikel kun je lezen in: minder dan een minuut

Een contactpersoon die toegang heeft tot het klantenportaal kan een van de twee verschillende rollen hebben: Beheerder klantportal of medewerker klantportal.

Welke rechten bij welke rol horen vind je hieronder terug:

Rol MedewerkerRol Beheerder
* Eigen gegevens wijzigen
* Supportmeldingen & klantwensen indienen
* Eigen supportmeldingen & klantwensen raadplegen
* Supportmeldingen & klantwensen indienen
* Eigen incidenten of alle incidenten raadplegen
* Contactpersonen beheren (inclusief het toekennen van autorisatierollen)
* Organisatiegegevens aanpassen
* Wissen (resetten) van twee-factorauthenticatie bij contactpersonen van je organisatie
* De beheerder van het klantenportaal kan andere medewerkers (collega’s) als beheerder aanstellen.
Vond jij dit artikel nuttig?
Nee 0

Contact met Aenova

Heb jij een algemene vraag, een persaanvraag of tips/suggesties om bij te dragen aan een gelukkige werkdag? Mail naar info@aenova.nl (of gebruik het contactformulier).


Telefoonnummer

015 – 213 61 44

Op werkdagen zijn wij beschikbaar tussen 09:00 en 17:00. 

E-mailadres