Kennisbank

Hoe beheer ik contactpersonen op het klantenportaal?

Voor het laatst bijgewerkt op: 2 januari 2023
Je bent nu hier:
Dit artikel kun je lezen in: minder dan een minuut

Op het klantenportaal kun je zelf contactpersonen beheren. Wanneer een collega geen toegang meer nodig heeft tot het portaal, kun je dit gemakkelijk hier regelen.  

Ga naar Mijn gegevens > Contactpersonen.

Hier zie je de contactpersonen van jullie organisatie die bij ons bekend zijn. Wil je een contactpersoon wijzigen? Klik dan op de regel van die contactpersoon.

Je kunt nu een aantal acties uitvoeren voor deze persoon:  

Aanpassen Hiermee open je deze persoon en kun je de gegevens wijzigen.
VerwijderenJe verwijdert deze contactpersoon uit de actieve contactpersonen.
Rechten ontnemenDe toegang tot het klantenportaal wordt voor deze contactpersoon verwijderd.
Twee-factorauthenticatie wissenIndien een contactpersoon dit heeft ingesteld kun je deze hier wissen.




Kan je niet vinden wat je zoekt?
Vraag ons om een nieuw kennisbank artikel toe te voegen over jouw onderwerp.

Contact met Aenova

Heb jij een algemene vraag, een persaanvraag of tips/suggesties om bij te dragen aan een gelukkige werkdag? Mail naar info@aenova.nl (of gebruik het contactformulier).


Telefoonnummer

E-mailadres