Ondersteuning

Wij bieden graag onze ondersteuning aan, zowel online als op locatie. Dit doen we op verschillende manieren, bekijk hieronder hoe wij jou hulp kunnen bieden. Onze support experts helpen je graag bij alle technische en functionele vragen over Totalmobile.

Support

Onze support- / helpdesk is bereikbaar via klant.aenova.nl Wij zijn elke werkdag bereikbaar tussen 09:00 en 17:00.


Met GoToAssist kan dit gemakkelijk in uw browser. Met Team Viewer geef je ons simpel en veilig toegang*.

*Met TeamViewer kijken wij uitsluitend mee gedurende de actieve sessie. Daarna wordt de toegang automatisch verbroken.

Trainingen (online en op locatie)

Wil je Totalmobile meer onder de knie krijgen? Wij organiseren verschillende trainingen om jouw daarmee te helpen.

De consultants die de trainingen up to date houden, zijn ook de consultants die de training verzorgen. Je kunt ze werkelijk alles vragen!

Consultancy

Totalmobile is gebruikersvriendelijk voor de eindgebruiker en kent ook veel opties voor de organisatie. Je kunt het op veel manieren inzetten en het zou zonde zijn als je niet het onderste uit de kan haalt. Onze consultants luisteren graag naar je wensen en kunnen je gelijk laten zien hoe je onze software allemaal kan toepassen.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Een van onze consultants komt graag bij je langs. 

AFSPRAAK MAKEN

Consult afspraak maken


Contact met Aenova

Heb jij een algemene vraag, een persaanvraag of tips/suggesties om bij te dragen aan een gelukkige werkdag? Mail naar info@aenova.nl (of gebruik het contactformulier).


Telefoonnummer

015 – 213 61 44

Op werkdagen zijn wij beschikbaar tussen 09:00 en 17:00. 

E-mailadres