Kennisbank

Wat zijn de rechten van de verschillende rollen op het klantenportaal?

Voor het laatst bijgewerkt op: 13 april 2023
Je bent nu hier:
Dit artikel kun je lezen in: minder dan een minuut

Een contactpersoon die toegang heeft tot het klantenportaal kan een van de twee verschillende rollen hebben: Beheerder klantportal of medewerker klantportal.

Welke rechten bij welke rol horen vind je hieronder terug:

Rol MedewerkerRol Beheerder
* Eigen gegevens wijzigen
* Supportmeldingen & klantwensen indienen
* Eigen supportmeldingen & klantwensen raadplegen
* Supportmeldingen & klantwensen indienen
* Eigen incidenten of alle incidenten raadplegen
* Contactpersonen beheren (inclusief het toekennen van autorisatierollen)
* Organisatiegegevens aanpassen
* Wissen (resetten) van twee-factorauthenticatie bij contactpersonen van je organisatie
* De beheerder van het klantenportaal kan andere medewerkers (collega’s) als beheerder aanstellen
* Ontvangt e-mailberichten vanuit Aenova over updates en andere belangrijke updates
Kan je niet vinden wat je zoekt?
Vraag ons om een nieuw kennisbank artikel toe te voegen over jouw onderwerp.

Contact met Aenova

Heb jij een algemene vraag, een persaanvraag of tips/suggesties om bij te dragen aan een gelukkige werkdag? Mail naar info@aenova.nl (of gebruik het contactformulier).


Telefoonnummer

E-mailadres