Dienstverlening

Onze dienstverlening:

Flexibel, efficiënt en afgestemd op jouw wensen

Wij bieden verschillende vormen van dienstverlening aan, zodat je altijd kunt kiezen wat het beste past bij jouw situatie en wensen. Of je nu behoefte hebt aan gericht advies, structurele ondersteuning of een flexibele inzet: we denken graag met je mee.

Online help

Bij gebruik van TimEnterprise krijg je toegang tot onze verschillende online hulpmiddelen. Een beheerder krijgt toegang tot het klantenportaal waar o.a. de nieuwste versie van TimEnterprise gedownload kan worden, je supportmeldingen kunt indienen of waaraan we samen aan projecten kunnen werken.


Op onze kennisbank staan allerlei handleidingen, releasenotes en diverse help-artikelen. Allemaal bedoeld om zowel applicatiebeheerder als

eindgebruiker verder te helpen met TimEnterprise.

Consultancy

Heb je behoefte aan advies of ondersteuning bij een specifieke vraag of uitdaging? Onze consultants helpen je graag verder – online of op locatie.

Consultancy online

  • 1 dag: € 1.000,- excl. btw
  • 0,5 dag: € 500,- excl. btw

Consultancy op locatie

  • 1 dag: € 1.000,- excl. btw
  • Reiskosten en reistijd worden aanvullend in rekening gebracht (tarieven op aanvraag).

Strippenkaart

Met een strippenkaart neem je op flexibele basis online dienstverlening af. Je bepaalt zelf wanneer en waarvoor je onze expertise inzet. De strippenkaart wordt geleverd per 8 uur. Het uurtarief is afhankelijk van het totaal aantal afgenomen uren.

Beschikbare strippenkaarten:

  • 8 uur
  • 16 uur
  • 24 uur
  • 32 uur
  • 40 uur

De strippenkaart is geldig in het kalenderjaar van afname én het daaropvolgende jaar. Je kunt de benodigde opdrachtformulieren downloaden via het klantenportaal.

Trainingen

Wij bieden trainingen aan voor applicatiebeheerders zodat zij zelfstandig en effectief met TimEnterprise kunnen werken. De trainingen bestaan uit een combinatie van theorie en praktijk, waarin we aan de slag gaan met realistische casussen in een trainingsomgeving.

Online trainingen

  • € 400,- per deelnemer
  • Ook mogelijk voor 1 deelnemer (kosten gelijk aan 2 deelnemers)

Training op locatie

  • € 600,- voor de eerste twee deelnemers
  • € 200,- per extra deelnemer

Ondersteuning applicatiebeheer

Is de vaste applicatiebeheerder tijdelijk afwezig, of is er extra capaciteit nodig? Wij kunnen tijdelijk of structureel ondersteunen bij het beheer van TimEnterprise. We spreken vooraf af hoeveel uur per week we beschikbaar zijn voor het beantwoorden van vragen van eindgebruikers en het uitvoeren van werkzaamheden. Na de eerste periode evalueren we samen of het aantal uren passend is en maken we eventueel vervolgafspraken.

Support of strippenkaart?

Voor korte vragen of onduidelijkheden kun je een supportmelding indienen via het portaal. We vragen je wel eerst om zelf te kijken of het antwoord te vinden is in onze kennisbank of handleidingen.


Supportmeldingen zijn bedoeld voor:

  • Algemene uitleg
  • Vragen die kort te beantwoorden zijn
  • Vragen waarbij we geen toegang tot jullie omgeving nodig hebben


Dienstverlening via strippenkaart is van toepassing bij:

  • Complexere vragen
  • Wijzigingen in jullie omgeving
  • Situaties waarbij onze consultant actief moet meekijken of meewerken


We maken altijd een inschatting vooraf. Duurt de ondersteuning langer dan 15 minuten? Dan worden de uren geschreven van de strippenkaart.


Voorbeelden:

Vraag
Type ondersteuning

Waar kan een medewerker zijn verlofsaldo bekijken in de webclient?

Supportmelding

Hoe voeg ik een verplichte vrije dag toe voor alle medewerkers?

Supportmelding (ook te vinden in onze kennisbank)

Medewerker X heeft een afwijkend plusurensaldo, anderen niet

Strippenkaart

Inrichten van drie nieuwe rapportages in Tim

Strippenkaart

Goed om te weten: blijkt tijdens het werken aan een melding dat het probleem wordt veroorzaakt door een issue in Tim? Dan brengen we uiteraard geen uren in rekening.


Soms is het gemakkelijk om even met je mee te kijken. Dit doen we dan via Microsoft Teams of met Teamviewer.

Heb je vragen over onze dienstverlening of wil je weten wat het beste past bij jouw organisatie?
Neem gerust contact met ons op. We denken graag met je mee.

Contact met Aenova

Heb jij een algemene vraag, een persaanvraag of tips/suggesties om bij te dragen aan een gelukkige werkdag? Mail naar info@aenova.nl (of gebruik het contactformulier).


Telefoonnummer

E-mailadres