Op de valreep: TIM 2017.3

In de laatste maanden van het jaar hebben we uiteraard niet stil gezeten, maar op de achtergrond weer hard aan Tim gewerkt. Naast de verbeteringen die we in elke versie weer proberen te brengen, hebben we deze release ook aandacht besteed aan “Standaard op Maat” voor diverse klanten.

Met als resultaat dat er een aantal zeer handige functies aan de Tim Webversie is toegevoegd, zoals:

#1 Kopiëren van uren
Het kon al, maar nu is het ook in TimWeb mogelijk om je uren uit een bepaalde week te kopiëren naar een nieuwe week. Wel zo makkelijk!

#2 Productdeelname beheren
In een projectorganisatie mogen vaak meerdere medewerkers productdeelnames uitdelen, omdat de rechten decentraal belegd. Vanaf versie 2017.3 kan dit nu ook in TimWeb! Handig voor bijvoorbeeld de projectleiders.

#3 Onkosten
Nu ook in TimWeb: het onkostenbriefje! Het tabblad Registratie bestaat vanaf versie 2017.3 uit de onderdelen Uren en Onkosten. Herkenbaar voor elke Tim-gebruiker.

#4 Mijn Team
Op het dashboard zijn nu voor een teamleider of applicatiebeheerder ook medewerkers van een andere afdeling dan je eigen afdeling te zien. Wel zo handig met ziek- en betermelden!

Verder is een koppeling gerealiseerd met RealHRM / Exact Synergy. Weer een uibreiding op onze missie om éénmalige invoer en meervoudig gebruik mogelijk te maken.

Ook hebben we het gebruikersgemak van TimWeb en TimApp weer verder aangescherpt. TimWeb en TimApp worden continue geoptimaliseerd, houd onze updates daarom goed in de gaten.

Lees hier de complete release notes en download TimEnterprise 2017.3 (klik).

Dit bericht delen

Contact met Aenova

Heb jij een algemene vraag, een persaanvraag of tips/suggesties om bij te dragen aan een gelukkige werkdag? Mail naar info@aenova.nl (of gebruik het contactformulier).


Telefoonnummer

E-mailadres