MEER WAARDE UIT TIJD |
Het resultaat van luisteren naar jullie, de Superwens 2018.
Wij van Aenova luisteren graag naar onze klanten. Wij zijn van mening dat onze producten beter worden als het afgestemd wordt op de vaste gebruikers. Zo heeft een van onze knappe koppen bedacht dat het een leuk idee was om een “superwens” te introduceren. Voor ons op kantoor een groot begrip, maar voor jou misschien nog onbekend.
Om een duidelijk beeld te krijgen van wat die superwens nou eigenlijk inhoudt, moeten we ergens anders beginnen. Wij willen graag weten wie onze klanten zijn. Niet alleen de accountmanagers die op bezoek komen, de consultants die je meehelpen of de heren van support die je aan de telefoon hebt. De rest van het team is ook benieuwd naar wie jullie zijn. Vandaar dat wij ooit begonnen zijn met het organiseren van klantendagen.
Elk jaar een klantendag
Jaarlijks organiseren wij een klantendag. Natuurlijk wordt er tijdens zo’n klantendag informatie gegeven, maar het elkaar leren kennen staat voorop! We zijn allemaal wel eens uitgenodigd voor een bijeenkomst die je een nostalgisch gevoel van de vroegere schoolbanken gaf, dat is niet onze bedoeling.
Tijdens de klantendag organiseren we altijd een kleine competitie. De winnaar van deze competitie wint het recht van een “superwens”. Vorig jaar was het een quiz, dit jaar is het een… We weten eigenlijk nog niet wat het komend jaar wordt, jij een idee?
Eva neemt het programma door tijdens de klantendag 2018.
Als klanten suggesties aangeven voor verbeteringen houden wij dat netjes bij. Voor de klantendag wordt er een lijst opgesteld en iedereen die aanwezig is mag stemmen op welke verbetering er doorgevoerd moet worden. De stemmen worden opgeteld en de superhelden van het ontwikkelteam gaan met de top 3 wensen aan de slag.
Een quiz dus, de winnaar van deze quiz mag zelf bepalen welke vierde verbetering, de “Superwens”, er aan Tim wordt toegevoegd. Waarbij elke klant een stem mag uitbrengen, geeft de superwens het alleen recht om zelf een verbetering uit te kiezen.
Wie is dan die winnaar van de superwens 2018?!
“Leuke verrassing zo op de vrijdagochtend. En zo gaan we mooi het weekend in” – Jacqueline, BEL Combinatie
Blaricum, Eemnes en Laren hebben op 1 januari 2008 hun gemeentelijk organisaties samengevoegd tot 1 nieuwe werkorganisatie, BEL Combinatie. De organisatie doet hard haar best om het dorpse karakter te behouden. Naast het gemeentelijke werk heeft de organisatie zich ook goed ingezet tijdens de quiz en de eerste plek veroverd. Met als resultaat het winnen van de superwens en wij vinden dat daar erkenning bij hoort!
Accountmanager Domenico die de cheque overhandigd aan Jacqueline en Mirjam van BEL Combinatie.
Op vrijdag ochtend zijn Edo en Domenico naar het noorden gereden met een verassing. Een teken van waardering voor de enthousiaste inzet tijdens de quiz, de goede communicatie en de hulpvolle feedback. Tijdens het bezoek bleek dat het idee van de superwens niet alleen leuk is voor de winnaar en voor ons maar ook voor andere klanten.
“We werden meteen na het indienen van de wens bedankt door een andere klant die daar ook heel blij mee was” – Mirjam, BEL Combinatie
De superwens van BEL Combinatie heeft gezorgd voor ondersteuning in de contractwisselassistent voor contractverleningen. Zodat het voor applicatiebeheerders makkelijker wordt gemaakt om tijdelijke contracten te verlengen of aan te passen. Middels deze wens kan nu bij een tijdelijk contract de einddatum naar een nieuwe einddatum verzet worden of helemaal weggelaten worden in het geval van een vaste aanstelling.
Een op maat gemaakte taart voor de werknemers van de BEL Combinatie
De heren van sales werden enthousiast ontvangen door Jacqueline en Mirjam. Lag dit aan het eerdere contact, of misschien toch aan de taart? “Aenova is erg betrokken met de klanten” aldus de dames van BEL Combinatie. Ondanks dat BEL Combinatie de superwens had gewonnen en dus zelf een verbetering mocht doorzetten in Tim, waren ze erg blij met de nieuwe opties. Een positieve ontmoeting voor beide partijen dus.
Bij de volgende editie van de klantendag zal er weer een moment plaatsvinden dat je de superwens kan winnen. Word jij de volgende winnaar? Of wint BEL Combinatie als eerste 2 maal op rij de superwens? We zullen binnenkort meer onthullen over de klantendag 2019.
We kunnen het met elkaar vinden
Naast de gezelligheid heeft persoonlijk contact met elkaar onderhouden een aantal voordelen. Zo blijkt dat er door persoonlijk contact met iemand te hebben grote problemen makkelijker en efficiënter op te lossen zijn. Door fysiek met elkaar aan de tafel te gaan zitten, is de kans op een langdurige relatie groter. Je kunt ook problemen sneller oplossen of eerder kansen creëren.
Hier op het kantoor zijn wij groot fan van langdurige relaties. Het zorgt ervoor dat we meer vertrouwen in elkaar krijgen. We weten precies wat we aan elkaar hebben. Door van elkaar te weten wat de prettigste manier van zaken doen is, scheelt dit veel tijd maar ook kosten. Als we er tijd in stoppen, hopen we dan ook dat we zolang mogelijk elkaar blijven zien.
En natuurlijk dat ons beleid van persoonlijk contact ervoor zorgt dat je misschien op vrijdagochtend wordt verrast met een taart dat gepaard gaat met een bezoek van onze sales mannen. We houden je graag op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen in ons kantoor. Je mag altijd even contact met ons opnemen om vragen te stellen. Volg ons anders ook op LinkedIn, daar zetten we ook leuke updates op!
#meerwaardeuittijd